DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZ
Müşterilerimiz ile çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği bizim önceliğimizdir. Corona (Covid-19) virüsünün yarattığı etkiyi ve durumu çok yakından takip ediyor ve riskleri azaltmak için en iyi uygulamaları yapmaya çalışıyoruz.
Öncelikli olarak acil ve afet durumlarında kullanılan UYDU HABERLEŞME HİZMETLERİNİN sürekliliği ve hizmet kalitesinin toplumsal ihtiyaçlara cevap verebilecek şekilde güvenli ve nitelikli bir şekilde sağlanmaya devam etmesi önem arz etmektedir. Bu konuda alınan önlemlerimiz şu şekildedir:
Ana Firma (IRIDIUM) Tarafından Alınan Önlemler:
– Uydu Yer İstasyonumuzda ve Uydu Telemetri İstasyonlarımızda görevli personelin sıhhi tüm önlemleri alınmış olup gerektiğinde Yedek Uydu Yer İstasyonu ve yedek personel hazır tutulmaktadır.
Firmamız (ICOM) Tarafından Alınan Önlemler:
– Müşteri ve çalışan güvenliğini sağlamak için 23.03.2020 Pazartesi gününden geçerli olmak üzere evden çalışma yöntemine geçilmiştir.
– Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı’na ilgili acil ve afet durumlarında görev yapacak teknik personel listesi bildirilmiştir. Bu personelin her durumda kesintisiz hizmet sunabilmesi için gerekli seyahat izinleri vb. bildirimler yapılmış gerekli izinler alınmıştır.
– Bu personelimize kişisel koruyucu malzemeleri dağıtılmış ve pandemi konusu da dahil edilerek gerekli iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri tekrarlatılmıştır.
– Telefonlarımız ile bilgi@icomas.com.tr mail adresine teknik, satış ve idari ekiplerimizin tam erişimi olup, tüm sipariş, istek ve destek talepleriniz için bu iletişim yöntemlerini kullanabilirsiniz.
– Müşterilerimizin kurulum gerektirmeyen siparişleri haftanın belirli günleri ekiplerimiz tarafından kargo/kurye vb. araçlarla gönderilmeye devam edecektir.
#Evdekalın, #Sağlıcaklakalın
Saygılarımızla;
Icom Uydu Haberleşme A.Ş.